Клієнтський Технічний Контроль
Клієнтський технічний контроль – спеціальний проєкт девелоперів, який дозволяє майбутньому мешканцю бути учасником процесу будівництва.
Ми розуміємо, що клієнт як інвестор і замовник послуги, повинен мати можливість слідкувати за ходом будівництва, контролювати термін здачі об’єкта в експлуатацію, вносити свої пропозиції щодо якості будівельних матеріалів та впливати на окремі проєктні рішення. Саме тому ми залучаємо покупця нерухомості до процесу та змінюємо його роль спостерігача на роль учасника.
Мета нашого проєкту – створити систему взаємодії, яка допоможе побудувати комплекс у відповідністі до очікувань інвестора.
- разом з головним архітектором, менеджером проєкту та представниками девелоперів проєкту проводити регулярний огляд будівельного майданчика;
- контролювати відповідність планових і фактичних характеристик об′єкта;
- слідкувати за темпами будівництва;
- контролювати виконання робіт з благоустрою території;
- перевіряти освітлення та обладнання місць загального користування;
- обговорювати результати технагляду;
- складати перелік пропозицій для компанії.
Ми запрошуємо всіх інвесторів стати учасником Клієнтського Контролю.
Всі інвестори будинку отримують запрошення на зустріч з метою контролю його готовності, підготовки пропозицій щодо благоустрою території тощо.
Інформування про Клієнтський контроль відбувається через смс та пуш-повідомлення у мобільному додатку Sfera.
Під час відвідування будівельного майданчика інвесторів зустрічають:
- менеджер проєкту;
- керівник служби технічного клієнтського контролю;
- представник відділу продажу;
- представник управляючої компанії ATMOSFERA.